5.0
gebaseerd op 96 reviews

Heerlijk ontspannen tijdens de massage, viel bijna in slaap. Mijn huid voelt weer superzacht en mijn wenkbrauwen zijn weer mooi in model. Renske is deskundig, weet wat de klant nodig heeft. Erg tevreden. Bovendien stelt zij je op je gemak en is belangstellend.

Annemarie - bijna 3 jaar geleden

Heel ontspannen en prettig.

Lia - bijna 3 jaar geleden

Altijd fijn en gezellig om bij Renske langs geweest te zijn. Weer een fijne behandeling gehad.

Yvette - bijna 3 jaar geleden

Het is heerlijk om door Renske behandeld te worden.
Zeer tevreden.

Sonia - bijna 3 jaar geleden

Heerlijk relaxen. Is een uitje voor mij.

Harma - bijna 3 jaar geleden

Altijd 100% genieten van de behandeling bij Renske/Beauty-Active.
1000% ervan genieten bestaat ook heb ik vandaag ontdekt😊!

Anne - ongeveer 3 jaar geleden

Fijn zo'n lange behandeling! Ben goed behandeld en ontspannen.

Annika - ongeveer 3 jaar geleden

Vriendelijk en warm ontvangst. Goede en deskundige uitleg over de behandeling die ook geslaagd is :-)

Danielle - ongeveer 3 jaar geleden

Ik kom er al jaren en word daar vakkundig en prettig behandeld

Irma - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijk ontspannen en mijn huid is weer opgeklaard en heeft weer meer kleur!

Ingrid - meer dan 3 jaar geleden