5.0
gebaseerd op 96 reviews

Altijd heerlijk relaxt! En weer een betere huid!

Bianca - meer dan 2 jaar geleden

Altijd weer een heerlijk moment om in de stoel bij Renske te liggen! Professionele behandeling, goede producten en leuke gesprekken of juist even stilte, allemaal goed!

Stephanie - meer dan 2 jaar geleden

Professioneel,heel aardig, gezellig,secuur

Titia - meer dan 2 jaar geleden

Renske is heel deskundig en heeft een fijne praktijk.
De behandelingen zijn prettig en ontspannend.

Vicki - meer dan 2 jaar geleden

Fijne en ontspannende behandeling door een heel prettig iemand.

Christel - meer dan 2 jaar geleden

Fijne producten. Fijne sfeer. Heerlijk warme stoel. Even genieten.

Annika - meer dan 2 jaar geleden

Het was heerlijk ontspannen en met gewenst resultaat. Huid heeft een oppepper gehad. Wenkbrauwen zijn weer in shape. Heel blij mee!

Els - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke behandeling met Kalahari. Ben helemaal fan 😍

Sandra - meer dan 2 jaar geleden

Wat leuk Sandra!🤎

Salon Beauty-Active

Het is zo’n fijne behandeling.
Die in alle rust wordt gedaan.
Renske kijkt goed naar je huid en luistert naar je ervaring met verschillende producten.

Ina - bijna 3 jaar geleden

Renske is een zeer vriendelijke en bekwame schoonheidsspecialiste.
Aan te bevelen voor jong en oud. 👍

Joep - bijna 3 jaar geleden