5.0
gebaseerd op 96 reviews

Heerlijk ontspannen en ik kan er weer even tegenaan met mijn mooie frisse huid en geverfde wenkbrauwen en wimpers!

Femke - 11 maanden geleden

Lief en zorgvuldige behandeling met informatie over de behandelingen.

Cris - ongeveer een jaar geleden

Heerlijke behandeling weer in de salon van Renske! Echt een cadeautje voor jezelf.

Edith - ongeveer een jaar geleden

Vanmiddag weer een heerlijke behandeling gekregen van Renske, iedere keer een kadootje voor mezelf.

Tanja - ongeveer een jaar geleden

Iedere keer weer heerlijk om bij Renske in de stoel te liggen! Heerlijke producten, goede behandelingen en persoonlijke benadering. En luisterend oor 😊

Stephanie - ongeveer een jaar geleden

Het was weer een heerlijke behandeling! Renske kijkt altijd goed naar wat mijn huid nodig heeft en stemt hierop de behandeling af. De ontspannende massage is echt geweldig, een echte aanrader!

Angelique - ongeveer een jaar geleden

Weer een heerlijke ontspannende behandeling. Nagels weer in een mooie kleur!😀Altijd fijn om met je te praten over van als. Dank je wel, fijne start van de week

Annemieke - ongeveer een jaar geleden

Dank voor een heerlijke Kalahari Active Relax behandeling! Fijne gezichtsbehandeling in een ontspannen sfeer. Ik voel me helemaal op mijn gemak bij Salon Beauty-Active.

Manuela - meer dan een jaar geleden

Prettig adviesgesprek en behandeling

Gerjanne - meer dan een jaar geleden

Pure verwennerij! Heerlijk ontspannen, mn huid heeft weer een oppepper gehad. Top.

Annika - meer dan een jaar geleden